2010年9月2日 星期四

慶生 @ HARBOUR GRAND HK

9月1日生日當晚,


mpp帶我去左Harbour Grand食buffet!


 


第一次黎呢間酒店食buffet,


第一個感覺係攞野食既地方好大,


成條長廊!



 


呢度既紅酒, 白酒同汽水係任飲既,


咁開心既日子,


mpp同我就飲紅白酒!


cheers!!!



 


先食冷盤,


魚生好新鮮,


有mpp喜愛既海膽....



 


仲有佢至愛既鵝肝,


mpp前前後後好似食左成五件....



 


冷盤有我至愛既長腳蟹,


仲有大大隻龍蝦,


而且不停供應,


好好味呢~~




 


酒店每人送上焗螺一大隻!



 


熱盤都有幾多野食,


不過小妹當時我肚已經飽飽地....


所以無嘜點食熱盤!


當中叉燒超好味!!!


 


甜品種類唔算多,


味道中規中矩!



 


mpp既楊枝金露!



 


燕窩燉蛋白好正,


我食左兩碗呀,


哈哈~~



 


雪榚時候,


MOVENPICK雪榚味道較濃,


mpp就覺得雲喱拿最好味! 



 


 


食飽飽,


多謝mpp!!



沒有留言:

張貼留言