2010年9月7日 星期二

末完末了 >.<

住左新屋都有大半個月, 開始發現間屋有d小問題出現..... 其中一個問題係部冷氣!


 


查實全屋冷氣都係work既, 不過全部冷氣裝左成十年, d冷氣成日發出"轟轟聲", 特別係睡房, 好disturb!!


 


為左有個安靜環境瞓覺, 小妹同業主傾掂數, 小妹津貼小小錢買過部新冷氣! 上兩個星六係"豐X"買左部"飛X"冷氣!


 


部冷氣如時係上星期一晚送到, 師傅就安排係上星期二晚6-7點黎安裝.... 上星期二晚, 小妹同mpp係屋企等... 等... 等.... 一直等到八點都未有人黎!!!


 


小妹真係等到火都黎... 咪打去"豐X"問吓! 佢地聯絡過師傅, 個師傅竟然講大話, 話搵我唔到.... 我同個"豐X"職員講, 我成日都無miss到call, 何來打過電話比我呀?!?!  況且, 就算我搭緊LIFT, 佢地有無再打多一次比我先??!!  搵我唔到呢個藉口, 簡直係廢話!!!!!


 


部冷氣最後要等到上星期四先裝 (因為星期三小妹牛一, 東主有喜唔係屋企)... 本來以為當晚實有覺好瞓, 發一個sweet dream... 點知.................... 部死人冷氣夜晚突然NON-STOP咁"發發聲".... "發"到我完全瞓唔到!!  真係豈有此理!!!!


 


第二日朝早(星期五), 小妹打電話比個安裝師傅, 本來佢話星期五晚上黎屋企幫我check check, 點知個師傅"luck底"... 到星期六上黎睇過後, 佢話唔關安裝問題, 估計係部冷氣問題!


 


真係煩死人... 師傅走左後, 小妹唯有打電話比"豐X", 佢地叫"飛X"派職員上黎再檢查部冷氣!


 


擒晚, "飛X"職員check完後, 佢都覺得係部冷氣問題, 話會同公司講安排換機!!!!


 


幾時可以換機我到呢一刻都未知.... 好煩!!! 夏天都就黎完喇, 真係激死人!!!!


沒有留言:

張貼留言