2010年9月21日 星期二

愛心樹 @ 中秋佳節

最近好驚咁發現, 原來屋企浴室既磨砂窗原來係遮唔到野...


 


話說上星期, 小妹係廚房見到對面屋浴室個窗, 見到有個女人個shape係浴缸沖完涼行出黎, 仲見到佢搵毛巾包個頭...... 個shape都算非常清楚.... 好驚... 好驚....


 


小妹即時話比mpp聽, 見佢黎睇吓.... 我地唔係想裝人沖涼, 而係想確定係咪塊磨砂玻璃有問題, 因為我都好驚比人裝.....


 


確定後, 我地即刻搵布遮住個窗... 之後既幾日, 每次沖涼都心驚驚....


 


上星期六, 小妹靈機一觸, 花左成兩個鐘頭後既偉大傑作!!!


 


登..... 登..... 登..... 登.....


 


係油畫一幅... 名為"愛心樹 "!!!  雖然出黎效果好似幼稚左少少, 不過, 我都滿意呢!!



 


放上窗之後, 家下沖涼安心好多.... 入廁所wee wee時, 亦都開心舒暢好多, 哈哈!!!



 


後話:


個衰佬mpp誤改呢幅畫叫"花心樹"..... 小妹畫咁多個心, 係因為我想同mpp既愛, 好似d心心一樣, 開得好燦爛!!  而我地既人生亦都好似d心心一樣, 充滿色彩  ... 咁有心思既一幅畫居然比人誤解, mpp, 我真係比你激死!!


 


今日中秋, 祝大家中秋節快樂!!!


沒有留言:

張貼留言