2010年9月15日 星期三

風花雪月夜

前助手"小小蘇"約左小妹擒晚食飯, 小妹提議去銅鑼灣既"風月堂"!


 


"小小蘇"(中間個位妹妹仔)以前好幫得我手, 家下佢已經係一位好出色既MISS, 專教d老外國語... 小妹真係老懷安慰, 哈哈~~



 


mpp之前帶過我黎"風月堂"食野, 今次介紹番比d朋友仔, 佢地會話好味! 套餐只係$118, 值得推介!!


周打魚湯 + 餐飽



主菜我要"大蝦拼牛扒伴薯菜"... 好味道!!



 


小小蘇要"帶子魚柳火腿伴意粉"



 


甜品有"窩夫雪榚", 個窩夫超超超好味, 夠熱夠新鮮, 而且仲好有蛋香味, 正呀!!



 


最鐘意呢度既熱飲, 感覺好有呀太high tea feel, 哈哈~~



 


同朋友仔一邊食飯, 一邊傾吓女人心事, 仲一邊玩我部 I-phone添... 越黎越鐘意部I-phone, 因為真係好多野玩呀~~~




 


好開心既一個晚上, 短短兩個鐘, 我地三個女仔已經有講唔完既話題, 期待再同d姊妹們風花雪月!! ^0^


1 則留言:

  1. 我地都好耐冇見了
    [版主回覆09/17/2010 17:33:00]攪緊九月底唱K, confirm左時間再call你啦

    回覆刪除