2010年9月9日 星期四

拍拖週年禮物

7月27日係我同mpp既拍拖週年日!  等左個幾兩個月, 呢份禮物終於到手!! 多謝HONEY!!



 


擒晚同mpp去左奧海城出機, mpp一早已經用緊 I-PHONE 4, 家下終於可以擁有, 同mpp一齊有部情侶手機本應開心, 不過, 擒日發生既事令我心情super down!!  仲因呢件事係屋企喊......


 


話說 I-PHONE 4約實時間出機後係唔可以改時間日期, 否則電話公司會當你自動放棄!


 


擒日小妹攞左半日假, 因為冷氣公司confirm下晝2pm-6pm幫我換過部新機, 而 I-PHONE 4就約左夜晚6pm-9pm, 本來一切係美好既....


 


小妹屬於穩陣派, 可惜好多野都係out of control !!


1)  一早11am, 小妹已經打定電話比冷氣公司, 確認裝機師傅2pm-6pm上黎屋企


2) 2:30pm左右, 小妹一直都收唔到裝機師傅電話, 唯有打電話去冷氣公司customer service (CS) 問, 佢地話裝機師傅今日好多job, 4pm-6pm一定到達!


3) 直到5pm, 小妹依然收唔到裝機師傅電話, 再打去CS問, 佢地又再confirm裝機師傅會係5:30pm-6pm一定到!!


4) 6pm喇, 都係未有電話, 又再打去CS, 佢地又講裝機師傅6:30 - 7pm到!!!


5) 6:50pm, 小妹實有忍無可忍, 再打電話去CS, 當時我已經控制唔到自己, 喊住咁鬧個CS (好無辜咁比我鬧既謝小姐)... 我同佢講如果我再等, 我就無左部 I-PHONE, 邊個可以負責先!!!!  謝小姐好好人, 亦好體量我個case, 不過佢愛莫能助, 因為佢再contact個裝機師傅, 佢地要成7:30pm先可以上到黎!!!!!!!!!!!!!!


 


時間緊迫, 謝小姐建議我先出去攞機, 叫個師傅8:30再上黎!!  就係咁, 我要飛的去奧運城, 又係奧運城飛的返屋企, 來回無左$240!!!  最大問題係如果我用credit card出 I-PHONE, 可以免預繳之餘, 仲有一年無限上網, 再加平價用增值服務!!! 可惜係我要趕返屋企等個死人裝機師傅!!!!!!!!!!!!!!!! 我等唔切個職員問銀行攞code.... 最後, 我要比四千幾蚊出黎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 越諗越好火呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


成件事最火係, 冷氣公司customer service原本同我約時間時, 我問過佢地可唔可以6pm-7pm, 咁樣我可以唔使請假!! 但佢地講明一定要係office hour 6pm前完成!!  家下我白白請左半日假, 無無聊聊係屋企白等左半日!!! 點計先??!!!??!!


 


不斷打電話去customer service度follow up, 佢地不斷推遲時間, 好離譜!!


 


今朝customer service有個高級職員打電話黎say sorry, 我又鬧左佢一餐, 佢地會出道歉信比我! 另外佢話會送多半年保養比我!!!


 


不過, 我同佢講話呢d野對我一d用都無, 成年事問題係佢地跟本control唔到d員工!  我對事唔對人, 我同個高層講, 我非常欣賞擒晚比我鬧既個位謝小姐, 因為佢真係好有心咁幫我follow, 而且叫佢幫我同謝小姐講唔好意思, 因為我擒晚真係失哂控咁鬧佢!


 


擒晚我同mpp講, 以後唔使旨意我會再買 "飛X" (又或者佢地間代理"太平X")既任何產品!!


1 則留言:

  1. 你們覺得 I PHONE 4 好用嗎 ??? 用法簡單嗎 ??? 優點 ??? 缺點 ??? 可否用自己的喜愛歌做鈴聲 謝謝。
    [版主回覆09/27/2010 13:53:00]Hi,
    Iphone4用法唔同一般手機, 缺點係好多野(包括鈴聲)都要先係iTtunes download完先可以用, 而且佢用mini sim card, 唔可以直接套入普通手機!
    雖然好似好煩咁, 但Iphone4都好多優點, 因為好多野玩, 可以dowload 唔同 apps, 好好玩!!  希望呢d資料幫到你啦

    回覆刪除