2010年9月13日 星期一

Happy Birthday to ME ^^ (無添加自家製士多啤梨蛋糕)

星期日, 小妹家人上黎我既新居, 咁啱撞正我舊曆生日, 好似好耐已經都無同家人一齊慶祝生日lu....


 


難得既機會, 又咁啱今年無人買蛋糕比我切.... (係呀! mpp我而家話緊你呀!! 哼!!  ---- 女人真係好小氣呀, 哈哈~~ )... 見星期六day off 咁得閒, 就自己做個蛋糕比自己!!!


 


除左個cream打得唔好之外, 今次好滿意呢個生日蛋糕呀~~~ 



 


上面就落黎個look好靚呢~~~ 無添加自家製既蛋糕, 好味道呀!!



1 則留言:

  1. 原來妳我都係八月初五舊曆生o日架!
    [版主回覆09/14/2010 09:56:00]嘻嘻, 真係有緣喇, happy birthday呀朱太太!!

    回覆刪除