2012年9月4日 星期二

慶生 @ 老公篇 (Part 1)

結婚已經9個月了, 好多朋友包括外國客人都問小妹婚後生活點樣....


大家請放心, 小妹婚後好開心!!  但相對mpp而言, 婚前婚後最大既變化應該係佢走唔"luck", 日日夜夜都要對住我, 成日比我煩住, 哈哈~~


今年生日, mpp幫我安排左"兩日一夜慶生之旅", 多謝honey!!


1/9/2012(星期六)下午, 我地左去Excelsior Hotel 住一晚!  酒店知道我生日, 特別upgrade左我地間房, 房間闊落!





有sea view!!



仲有小禮物!, 呢個鐵罐可以做錢罌!



鐵罐入面裝滿candy, SWEET~~




晚上mpp book左檯食吉列豬扒~~



某次同mpp去日本, 食"吉列豬扒"時有個極深印美好回憶, 所以再時食"吉列豬扒"時, 自然會同日本比較!   呢間餐廳專食"吉列豬扒", 個look同味道都好ok~~











食後感: 吉豬同日本既和幸有得flight, 一d唔油膩, 白飯係珍珠米!  而椰菜同飯都可以refill, 同日本一樣!   另外醬油都好正宗, good!!



多謝老公~~






回酒店後, 酒店送上生日蛋糕一個, 好細心呢~~

 



最最最開心係蛋糕附上生日卡一張, 將卡係比"MRS. LAM"的!!!! 




honey, 呢個生日我好開心呢~
 



(待續.....)

沒有留言:

張貼留言