2012年9月20日 星期四

驚喜宵夜

今日I-phone5開始有貨, 朋友一早已經抽到今日第一日就可以出機, 加上今日係佢生日, 真係好好彩呢~~  小妹要等下... 因為遲鈍左係早幾日先登記 >.<


擒日既舊曆生日, mpp唔知係咪內疚佢有應酬, 同唔到我食飯....  擒日傻佬揸車黎接我放工.  因為mpp晚上係大坑食飯, 所以我地就去左大坑, 我同mpp食小小野後就走先, mpp跟住趕去應酬食飯.

mpp算係個乖老公, 出街好多時都唔會夜返, 擒晚十點就返到    打開門見到mpp拎住個白色膠袋, 估唔到堂堂大男人會打包野食比我, 呢個算係生日禮物嗎?? 


鹽焗奄仔蟹 ---- 隻蟹超多膏, yummy yummy~~~ 





Thank you honey ~~

沒有留言:

張貼留言