2012年9月10日 星期一

又食!

早兩年前, 小妹成日叫MPP陪我去食haagen-dazs既雪榚火鍋, 不過無奈地MPP以前食過, 但佢覺得麻麻地, 所以小妹一直都未有機會試過 >.<

7月底時, MPP睇雜誌時見到朗廷酒店有tea buffet, 價錢好抵之餘, 個tea buffet仲包haagen-dazs雪榚火鍋!!!  所以當時我地已經決定會食!

撞啱家人gathering時, 小妹問家人有無興趣一齊去食時, 家人反應勁熱烈!!  mpp更豪氣地話請客.... 結果... 當然一呼百應!! 

由於tea buffet只有星期六同日, 加上我家人數眾多, 我地d時間一推再推, 直至上星期日(9/9)confirm去食.... 可惜mpp當日要監察助選活動黎唔到, 最後我地一行13人(無mpp份)去食tea buffet.

 一心以為tea buffet只有甜品, 小點食... 估都估唔到呢度勁多野食.... 真係同lunch buffet差唔多... 有熱盤, 冷盤, 魚生, 壽司, 沙律, 粥粉麵飯, 甜品樣樣有, 而且呢度仲有鮮搾果汁, yummy~~








 





小妹第一次見自動pancake機, 好得意~~






tea buffect由3:15至4:45pm, 雪榚火鍋4點送上, 大家(特別係小朋友)好開心~~


小妹代mpp請客, 13人(11大兩細)埋單唔使二千蚊, 超抵呀~~





tea buffet好似做到9月底 (HSBC卡有7折), 有興趣既朋友可以快D試試, 因為真係超抵食啊!!!

沒有留言:

張貼留言