2012年9月16日 星期日

黑色星期天

mpp係新工作project底下,  壓力好大... 好大!!   小妹見佢為工作日煩夜煩, 真係好心痛!!


呢幾個星期, 小妹盡量都唔煩住mpp, 好好照顧自己, 好好打理屋企, 等佢可以返到屋企舒舒服服!  擒日出街時發生左一單事, 不幸地為mpp再添煩惱... 小妹好自責... 好果我唔係硬要mpp出街就唔會出事...  雖然mpp無怪我, 仲反過黎安慰我, 但小妹真係好內疚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  希望事件可以化險為夷, 大事化小, 小事化無!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


早兩日同mpp係屋企傾計, 佢問我知唔知佢最大心願係嘜?  我答: << 我開心, 你就開心囉!!>>  呢個答案唔係mpp心目中原有答案, 但呢個答案絕對有小妹心中既model answer!   老公只要你開心, 老婆我都會開心ga, 知無!!! 


擒日返屋企後, 小妹盡自己努力, 煮左一餐兩餸一老火湯比mpp食!!  希望mpp煩惱盡失!!!


桑枝野葛湯

成份:老桑枝、乾葛片、赤小豆、熟薏、米南豆、蜜棗

功效:生津解渴、清熱除煩祛風通絡之功效。










沒有留言:

張貼留言