2011年12月8日 星期四

花仔花女

小妹同mpp既婚禮已經進入倒數階段, 心情實確好開心.

花仔花女人選早已定好, 不過所謂既定好, 其實係由花仔花女本人決定, 佢地就係我既姨甥仔同姨甥女喇!!

佢地細細個已經話要做我花仔花女, 等左好幾年, 呀姨終於嫁得出, 哈哈~~  呢兩位小朋友已經成9歲10歲, 特別係姨甥女, 家下已經同我差唔多高, 相信到時呢個花女一定好攪笑~~

為左令我對花仔花女cute可愛d, 我呢個呀姨就準備定花藍比佢地 (特別要多謝我個好同事十蚊, 佢好有效率地幫我搵到個好靚既心型藍, thank you~~)!!

加工後既花藍, 已經感覺到當日既喜悅了~~


未加工前既花藍


1 則留言:

  1. 你好吖! 我正在籌備我的婚禮, 我想在酒樓進場時, 姊妹兄弟在旁邊拋花瓣; 想問你D花瓣係真花定絲花?
    [版主回覆06/22/2012 12:40:05]Hi, 我用絲花! 我唔建議用真花, 因為d花瓣肯定好快殘 >.<

    回覆刪除