2011年12月22日 星期四

冬至驚喜

今日冬至, 好多驚喜發生~~

先有零晨時份, 一位已離職既舊同事突然whatsapp我, 估唔到佢仲記得我既婚期... 由於同個位同事無嘜聯絡, 小妹唔好意思打擾人, 所以無派帖比佢!!  好開心呢位同事完全唔介意, 小妹當時歡迎佢黎我同mpp既婚禮啦 ~~

中午時, 收到秘書小姐既一份神秘禮物, 好surprise~~~

驚喜一浪接一浪, 啱啱又收到一份禮!! 話說有一新同事搬左黎小妹住緊既屋苑, 早兩個星期我地大家吹水時, 不約而同覺得我地住緊個區好凍, 就算唔開窗, 仍然超凍!!!  估唔到同事好有心, 佢夾左幾個同事一齊送左部暖爐比我, 小妹真係暖在心!!!

真心多謝哂大家, 小妹真係一個幸福既人!!!




2 則留言:

  1. 仲有4日,祝聖誕快樂兼新婚快樂呀!
    [版主回覆12/23/2011 11:36:23]多謝朱太既祝福 :)

    回覆刪除
  2. 我都等你好緊張喔!嘻嘻^0^
    願天父保守你們一切順利,新婚當天能夠風和日麗!
    祝福你們新婚愉快!
    Merry Christmas!

    回覆刪除