2011年12月12日 星期一

越洋賀禮

 

好開心, 擒日收到北歐客人越洋寄來既賀禮, 小妹真係好開心 !!

睇吓佢地自製既咭, 真係好有心思呀~~






唔經唔覺, 小妹係公司已經做左6年幾, 同上面既男客人合作足咁耐!!  呢個男客人好錫小妹, 我地一齊去左好多地方出trip, 同呢個客出差好開心, 因為我地兩個成日都有好多趣事發生!!

另一個女客人, 小妹05-06年同佢合作, 我地出過2-3次trip, 雖然相處時間好短, 不過小妹同佢可謂一見如故!!  小妹當時仲同分享左好多心事, 而佢仲比左好多意見我!  記得有一次出trip最後一日, 佢突然送左支lip gloss比我.... 而家雖然已經無再同佢合作, 不過每次大家見到面都會有個big hug, 大家問候一下咁, 佢對小妹真係好好... ,想唔到佢仲對我咁有心送賀禮比我, 小妹真係lucky有呢兩個咁sweet既客人!!


睇番06年10月出trip d 相, 我地當時係大陸義烏機場上機, 當日我地仲坐頭等位添, 好懷念呢~~



沒有留言:

張貼留言