2011年12月11日 星期日

倒數兩星期

仲有兩星期..... 緊張+ing!!

呢排真係好忙... 係堅忙!!!  身. 心 都咁忙... 好多野攪.. 好多野諗... 莫非小妹有婚前憂慮症, 哈哈~~

上星期五, 我同mpp分別都相約左d好朋友派帖!!  我個朋友仔Irene係聖誕出trip, 好可惜佢出席唔到我個婚禮, 當日小妹一心諗住Irene會請我餐飯, 點知反過黎我要請番佢.... 點解?? 請看下文分解


呢餐由小妹請客, 我地去左新港中心既"一風堂"食...  味道唔錯呀, 小妹例牌唔食澱粉粉, 不過唔記得影Irene既拉麵 >.<

呢個豆腐沙律配芝麻醬好好味!!


辣味炸雞都幾好味, 不過小妹食完先擔心, 驚太熱氣, 希望唔會爆瘡啦 ~~





食飽飽後, 街上既氣溫實在太低.... 好凍, 好凍!!  小妹再邀請Irene食糖水!!  唔知係咪天氣太凍關係, 許留山入面好多熱糖水都沽清 >.<




無想過會收到Irene既厚禮, 小妹當然要請食飯作為回禮啦~~~~  呢個禮封係大口仔design, 好cute好可愛, 多謝哂 Irene, 小妹收到哂你對我既祝福 ^^





話說星期五晚尖沙咀既食店超多人, 小妹6:50pm到新港中心!!

先去一風堂攞飛, 當時有好多好多人等緊....  所以小妹再去Ruby Tuesday攞多張飛, 不過Ruby Tuesday話留電話, 有位就打比我!!

最後等左個幾鐘, 8pm係一風堂等到位...... 食飯期間小妹miss左Ruby Tuesday既call, 睇番當時既時間係9:30pm, 亦即係話如果我係Ruby Tuesday門外等位, 我要等成2-1/2鐘先有位, 認真誇張!!!!

沒有留言:

張貼留言