2011年12月5日 星期一

感恩

 
仲有三個星期做林太了, 唔知係咪好多人都feel到小妹狠嫁狠到出哂面, 公司有一男一女同事們好鬼馬, 成日都叫我做林太, 攪到人地鬼死咁尷尬! 不過就好啱聽~~


某重要事情要係呢個星期內攪掂, 由於dealine既時間太迫切, 有好大機會唔可以係限定時間內處理好... 為左呢件事, 小妹整整一個月都瞓得唔好, 好擔心... 真係好擔心.... 差唔多每晚都瞓得唔好!.   


有宗教信仰既小妹, 開心同唔開心時都會禱告, 同天父分享!!   上星期, 小妹為左呢件事禱告, 求天父為我行神蹟, 小妹實在非常希望此事可以早早解決!!  禱告係求主可以係星期一將事件處理好, 唔好再令我擔心!!  真係好感謝主, 擒日件事真係突發性咁解決左!!!!!!!!!!!!!!!!!!  好感恩!!!!!!!!!!!! 原來天父真係有聽到我既禱告, 為我解決問題, 實在好感恩!!!

攪結婚呢段時間, 我同mpp都好左唔少錢攪婚禮!!  唔知係咪神知道我地唔係有好多錢, 我地總會搵到合適又平既野~


小妹打算買一個紅色綉球, 放係女家門外玩接新娘時用, 市面上紅色綉球既款式好娘, 小妹唔鐘意!!  見訂帖公司入面一個小小既粉紅色玫瑰花球好靚, 雖然size細左少少 (約10cm), 不過小妹都照訂, 但叫老闆娘幫我改為紅色!!


上星期終於收到個紅色綉球, 個綉球好靚, 小妹非常滿意!!!  最開心係老闆娘特別幫我用左比較大既紅色花, 綉球睇落大左好多, 啱哂放係門口度!!  唯一問題係綉球上既絲帶太短, 小妹又係時候要搞作下....





登登登登... 只係簡單加左條紅色絲帶, 哈哈, 攪掂哂!!!  獨一無二, 屬於我同mpp既"紅色綉球", 好拎拎啊~~


2 則留言:

  1. 我當年果個,即日回門返到屋企,已經俾一班小妹妹支解咗,一朵朵花在佢地頭上啦 XDDD
    [版主回覆12/07/2011 10:03:54]哈哈!! 我唔驚d小妹妹, 我只係驚我男友, 佢會將呢個綉花球同班兄弟攞黎當波玩咋 =)

    回覆刪除
  2. 繡球好靚呀~我叫susan,be fd 可以嗎~?~ ^^"
    另外,我開鋪ga ,得閒睇睇啦~ http://www.ComingZOO.com

    回覆刪除