2011年12月6日 星期二

又一姊妹夜

過大禮後, 呢幾星期都忙終約d同事朋友仔出黎食飯, 派帖比佢地.

上星期約左班舊同事, 去左旺角食飯!! 今次又係揀"風月堂", 因為我貪呢度可以比我地慢慢坐, 可以傾耐d, 哈哈!!

小妹家下減緊肥, 所以order左"煙三文魚沙律"... 不過, 食完唔係好飽 =D




舊同事K黎之前, 上左openrice做定reseach, 話呢款海鮮麵comment好好~~  果然同事K都話呢個麵唔錯!!



有兩個舊事一樣order呢個白汁蝴蝶粉.... 我都好鐘意食呀... 不過有得睇無得食 >.<




另有一同事order意粉, 不過傾得太開心唔記得影相, 哈哈~~


食飽後, 呢度d甜品咁好食, 我地又點會錯過呢~~   好味!!






黎緊仲會約d朋友出去食飯, 小妹一定會忍口, 繼續努力keep fit,~~~  :)

1 則留言:

  1. 減到咁上下好啦,剩食菜唔得o架!
    [版主回覆12/08/2011 11:55:38]知道了, 我會息可而止ga la ^__^

    回覆刪除