2011年9月8日 星期四

正日

9月1日生日當天, 小妹同左mpp去左澳門, 有開心亦有唔開心, 開心係mpp知道我鐘意玩老虎機, 所以晨早陪我過去玩...  而唔開心係今次輸左唔少錢.... >.<


 


anyways, 小妹好有阿Q精神, 錢財身外物, 最緊要有鐘意既人係身邊, 哈哈~~


 


今年有d surprise, 因為mpp送左兩份禮物比我, 多謝哂honey~~



 


Agnes b 份禮物係一條bracelet with chain, 唔知係咪我太肥關係, 帶上手上好鬼緊... 所以小妹攞番去Agnes b換左隻錶!  呢隻錶係男女合用, 雖然mpp覺得帶係我手上好似man得滯, 不過我好鐘意呢~~


 


Agnes b黑鋼玫瑰金指針日曆計時錶


 



1 則留言:

  1. 中秋節快樂呀!
    [版主回覆09/12/2011 10:22:00]中秋節快樂, 朱太太~~  

    回覆刪除