2011年9月6日 星期二

提早慶生篇

放左幾日假後, 返到公司忙到爬係度....


 


又大一歲了, 今年生日收到好多朋友仔祝賀, 好開心, 好感動!! 多謝哂大家~~~ 


 


生日前一日, 好同事波波請左我去一間我好鐘意既餐廳食lunch, 多謝哂~~


 


我order既雞扒配薯菜, 好味!



 


波波order既蛋包飯, 小妹偷食左少少, 味道都ok喎~~



 


 


小妹既留海髮型陪左我好耐好耐.... 為左方便結婚set頭, 又係mpp大力支持下, 小妹改左側陰髮型, 留長頭髮... 開始時好唔怪見到自己個長額, 覺得超樣衰!! 不過, 睇慣後都慢慢接受左...  絕大部份朋友都like我呢個側陰既髮型, 不過亦有個別朋友唔多buy... anyway, 最緊要honey鐘意~



 


沒有留言:

張貼留言