2011年9月25日 星期日

我們的婚嫁用品

揀左日子係11月過大禮, 結婚有好多事真係要加快進行!!


 


雖然我同mpp係行西式婚禮, 不過, 媽咪好傳統, 中式結婚禮儀樣樣都要跟到足.... 所以擒日約埋大家姐一齊去買結婚用品, 多個人多個意見! 加上大家姐有經驗, 而且佢嘜都識, 媽咪又好buy佢講既野, 所以佢一定走唔"luck", 要同我同mpp一齊去辦貨!!


 


行左成日, 對腳已經攰到唔屬於自己咁....



 


 


我地三人係中午出發, 第一站先去訂過大禮用品!  呢間舖開左十幾年, 家姐N年前嫁個時都係幫襯佢地, 不過而家呢間舖改左名做"為記", 老闆講主理"輝記"個位女士係佢家姐 (or 呀嫂... 唔係記得好清楚... )...


輝記過大禮專門店


地址 : 觀塘瑞和街街市市政大廈地下24-25號鋪  Tel : 2345 0653


何謂過大禮

結婚乃人生大事。古時婚嫁更需按照習俗、擇吉迎娶,先過文定,再過大禮......種種繁文縟節,不勝枚舉。時 至今日,雖然多數新人主張一切從簡,但仍少不免依循部份舊禮儀,但求事事順利,鸞鳳和鳴。其中以「過大禮」最為人重視。

「過大禮」演變至今,已成為過文定的了。即男家攜備禮金和多種禮物送到女家,作為訂親儀式。禮餅是過大禮時不可缺的,結婚派餅的傳統,更是一直沿用。



 


 


之後, 我地就去左訂帖同買結婚用品 !!  小妹幫襯既佢一間樓上舖My gift shop, 上次買既結婚公仔都係幫襯佢地, 三位年青人攪既樓上舖, 比我既感覺好有heart!


http://www.mygift.com.hk/


 


- 由於我同mpp既婚禮係西式, 所以我地選用西式帖! 好喜歡韓國style既喜帖, 雖然要成十幾蚊一張帖, 不過, 實在太喜歡韓國帖既款式, 唯有係第二方面慳錢啦, 哈哈~~


 


- My gift shop仲有其他結婚用品賣, 價錢同出面會貴d... 不過, 買滿$500有85折, 由於價錢唔係差好遠, 唔想煩底下一次係佢地舖頭攪掂! 


 
新娘出門傘系列
 
各類儀式用品


各類儀式用品
 
各類儀式用品
 
各類儀式用品
各類儀式用品


 


 


 


之後轉戰去買龍鳳被luggage, 媽咪千叮萬囑龍鳳被一定要有龍有鳳... 睇過好幾間舖後就買左呢套喇~~



 


luggage方面, 原先以為媽咪一定要買紅色... 好彩家姐楂fit話媽咪桃紅色ok, 呢個款好girly, 好鐘意呢~~




沒有留言:

張貼留言