2011年9月19日 星期一

破紀錄

小妹以前成日都有小病, 一年總有幾次發燒肚痾... 今年touch wood講句, 除左入院做小手術外, 身體好ok呀~~


 


上星期一係唔病, 一黎就病得杰撻撻.... 幾日內痾左廿幾次!! unbelievable!!!


 


- 星期三晚開始微燒....


- 星期四晚肚痾左4次....


- 星期五無返工, 一早去睇醫生, 7粒藥丸, 可惜食左藥都無嘜效, 成日痾左成10次.... 夜晚個胃開始痛.... 痛到瞓唔到.....



 


- 星期六一早打電話比姑娘, 姑娘叫我落去攞d新既肚痛藥同止痾藥... 痾既次數係少左d, 成日痾左6次, 不過胃痛仍然持續....



 


 


- 晚上沖完涼後, 胃痛加劇... 頂唔順下再打電話比姑娘, 今次姑娘話要見醫生!!  當晚mpp有事, 小妹一個人落樓, 個胃每隔10分鐘就"拿"一"拿"咁痛, 痛到我真係差d就暈係街上面.... 見到醫生後, 醫生幫我打左支止痛針, 同埋比左多兩種胃藥比我.... 醫生話如果星期日都仍然係咁痛, 就叫我入醫院.... >.<



 


 


- 星期日朝早, 身體已經好番好多.. 不過依然有少少肚痾, 總共痾左5次!


 


- 擒日返工, 去公司附近既醫生, 呢個醫生唔錯, 講左好多有關腸胃炎既野比我知, 不過醫生話我d菌好容易傳比人, 所以建議我返屋企休息下... 就係咁, 下畫就請左半日假!!  食左藥後, 今日已經無痾喇 !!


 


- 可惜既係..... 我將我d菌傳左比我個mpp.... mpp個肚唔舒服, 今日到佢請左病假, 希望mpp快d好番啦~~


 


** 聽醫生講, 呢排d菌都好勁, 大家都要小心注意食物同個人衛生, 免得好似我同mpp咁不幸中招 !!


 


1 則留言:

  1. 你們要小心身體喔!要飲番多啲水同埋要食得清淡啲喔! 祝福你們!
    [版主回覆09/21/2011 14:36:00]我同男友都差唔多好番哂, 多謝你呀~~

    回覆刪除