2011年9月26日 星期一

我的嫁妝 @ 金器篇

小妹呀哥家姐眾多, 計計埋埋... 結婚當日會有7對龍鳳鈪, 婚後小妹即刻會成為富婆!!


 


金價高企, 未來奶奶早係約15000+時買定龍鳳鈪比小妹!


 


兩個家姐仲好, 一早已經係佢地以前既嫁妝入面, 預留左龍鳳鈪比我, 果然係我既好家姐, 知我一定嫁得出, 哈哈~~


 


早前金價最高去過$19000+, 上個月見金價回落到$18000, 小妹約埋媽咪, 爸爸同三哥出動買龍鳳鈪!


 


原本媽咪想買對粗d既龍鳳鈪比我... 不過, 金價實在太嚇人... 小妹最後揀左對唔係好粗既鈪, 係咪好乖女呢~~  


 


媽咪仲買埋一隻好重手既介指比未來女婿, mpp你睇吓我媽咪幾錫你吖!!


 


更感動係.... 爸爸有一條廿幾年前買落既頸鍊送左比我... 佢地都唔多記得廿幾年前條鍊值幾錢... 但今時今日, 條鍊已經升價N咁多倍, 差唔多成$30000, 真係要多謝爸爸!!  結婚當日戴上爸爸戴過既頸鍊, 個種感覺肯定好warm呢~~


 


 


呢對係三哥買比我既, 多謝三哥!!



 


 


呢排金市股市大動盪, 今日金價回落到16000+.... 哎呀.... 激死人喇!!


沒有留言:

張貼留言