2011年9月7日 星期三

mpp自家品牌 -- 特濃朱古力蛋糕

一個唔鐘意入廚既男人, 為左小妹處男下海...  mpp自家品牌 -- "特濃朱古力蛋糕"係上星期誕生左喇~~


 


31/8/2011(即小妹生日前一晚), mpp應小妹要求, 去左我個好朋友間烘焙中心學整蛋糕...  第一次食到男友為自己整既生日蛋糕, 實在好開心!! 睇住自己愛既男人為自己做蛋糕, 真係好sweet呢~~ 



 


mpp為我打蛋



 


mpp為我打忌廉



 


mpp為我篩粉



 


mpp為我焗既朱古力海綿蛋糕


 



 


mpp為我切餅



 


mpp為我上朱古力醬




 


mpp為我舖上朱古力葉做裝飾



 


mpp為我寫上祝福語



 


mpp為我做出既"特濃朱古力蛋糕"面世喇~~


愛mpp原因好簡單, 因為我知道mpp好愛我囉, 哈哈哈哈~~  多謝honey, I love you forever~~ 



 


 


** 順帶幫朋友宣傳一吓先...


 


 有興趣學整蛋糕既朋友, 可以同佢地聯絡!!


榚一點 (B & C BAKERY)


http://www.bandcbakery.com/index.htm


 


1 則留言:

  1. 妳個樣好冧呀!
    [版主回覆09/09/2011 14:28:00]哈哈, 係咩??
    可能係因為我知道mpp唔係咁鐘意入煮, 當日都幾擔心佢唔鐘意整蛋糕... 點知見佢全程投入, 好enjoy之餘, 仲做出一個咁靚既蛋糕比我, 所以咪咁冧囉, 哈哈~

    回覆刪除