2010年1月27日 星期三

出手

擒日收工, 突然mood到想shopping.... 因為小妹每年新年都會著新衫, 再過多兩個星期就係新年, 真係時間無多!!


 


今年買衫真係好頭痛, 皆因小妹體重直線上升之餘, d肥膏多到慘不忍睹......


 


擒日係商場行左一陣, 就比我搵到一間shop, 佢地有好多one piece既裙, 全部係自己廠做, 唔會咁易同人撞衫... 平均價錢約$4xx 至 $6xx一條..... 最重要係d款好啱我style, 夠斯文呀,.... (哈哈, 又自己讚自己....)


 


揀左兩條裙去fitting room試, 好失望咁著出黎照鏡..... 小妹當時真係好唔開心呀, 因為小妹個肚腩太大喇, 突哂出黎咁, 超唔得!!!!! Super down!!


 


不過, 個sales好好人, 佢見我有心買野, 不停介紹其他款比我..... 小妹前前後後試左成十條裙, 試到我都唔係幾好意思, 換番衫出黎諗住求其揀兩件買左佢就算... 點知比我有新發現.....


 


就係呢條裙..... 唔好睇好似普普通通, 著上身後影得我勁瘦.... 有胸又有腰, 唔覺有肚腩, 又唔覺有背肌, 長度仲勁fit我添, 更更更更緊要係仲有discount!! YEAH~~



 


呢條裙有兩隻色, 紫色同黑色.... 其實黑色最suit我, 啱哂平時著.... 不過, 話哂條裙係買黎新年著, 黑媽媽咁好似唔係幾好.... 所以, 最後我買左兩條, 一紫一黑!!


 


買到啱心水既裙,, 好開心呢~~~ 下一個目標, 希望可買到一件斯文d既外套!!


 


 


 


 


 


1 則留言:

  1. 係喎! 幾靚喎! 卑我都會揀 blue color, 特別啲.
    [版主回覆01/29/2010 16:34:00]多謝你先... 不過, 個件係紫色黎嫁, 哈哈~~

    回覆刪除