2010年1月14日 星期四

一個人在途上 @ 上海

今日終於可以係公司坐定定, update吓我個卜!


 


講番上星期出差d事先.... 1月7日(星期四), 小妹晨早起身出發... 小妹搭港龍中午機, 可惜班機delay, 攪到成四點幾先到上海!  搭左個幾鐘的士後, 終於到達酒店!


 


今次公司秘書小姐好好, 佢幫我update左上deluxe套房, 我仲可以享用club floor既lounge, afternoon tea 同 evening cokctail添 << 不過, 可惜行程緊密, 除左早餐外, 我嘜都無用過.... @__@ >>


 


我住呢間套房有個客廳! 間房靚就靚, 不過部電視就削左d囉.... 哈哈~~



客廳隔離係睡房, king size bed..... cool~~~



 


 


由於第二日先會meet個客人, 當晚小妹自己搵節目.... 小妹算得上係一個勁驚青既人, 不過, 為左不枉此行, 而且小妹又極愛食小籠包....... 一場黎到上海, 一定唔會放過去食小籠包既機會!!  係酒店出發, 搭左幾十蚊的士, 終於黎到城隍廟...



 


第一站, 當然係黎呢度啦啦啦啦~~



 


蟹粉小籠包 20蚊 16隻, 超抵!!!!!!



 


個晚天氣只有零下二度, 呢度小籠包熱辣辣, 零舍好味道!!  不過, 一個人食野真係好lonely.... 好掛住mpp..... >.<






 


 


食飽飽後就去shopping, 係城隍廟度買左d手信.... 小妹已經黎過呢度三次, 係呢幾年都無嘜變化, 仍然好古色古香!




 


特別一提, 上海好快有世博會, 上海四圍都有好會世博會大公仔, 比d人影相... 而且仲有shop專賣世博會公仔同souvenir...



 


小妹係城隍廟留左半個鐘度就急急腳走人, 打的返酒店.... (因為一個人係異地, 真係驚驚呀..... >.<)


 


第二日 (8/1/2010) 一早會合個客, 我地坐左差唔多兩個鐘車, 去左蘇州.... 做左成日野後, 成八點先返到酒店!!


 


第三日 (9/1/2010) 又係一早起身, 因為要搭早機返香港!!  完成左三日兩夜既行程!!! 


 


唔知係咪一個人出差好鬼孤單, 全程都好掛住我個honey...... 而且成個trip好多感想,  一方面感謝主賜我平安順利完成呢個行程, 不過, 另一方面又感到自己好疲累... 唔知我仲可以捱到幾耐呢???!!!??


1 則留言:

  1. 有冇買手信呀?
    [版主回覆01/19/2010 11:28:00]哈哈~ 我今次買左好少野咋... 下次補數啦~~

    回覆刪除