2010年1月5日 星期二

Day 2 @ 澳門 2010

mpp一心買定旅遊書, 帶小妹去馬交飲飲食食, 可惜卻因為我沉迷係五光十色, 紙醉金迷既角子機世界入面.... 第一日浪費左好多時間係賭場入面!


 


第二日一早, 我地出發去覓食!!  第一站按旅遊書資料先去十月初五街搵呢間叫"南屏雅敘"既茶餐廳!



 


呢個就係我想食既"波蛋多士".... 好味!! (明明order既波蛋多士係無火腿既.... 不過個呀姐落錯單, 原本$8.5既波蛋多士, 而家要比多$3.5.... 變成$12... >.<)



 


見隔離檯有個哥仔食蛋治好吸引, 我地又order一份蛋治.... 點知個無啦啦又係多左d火腿..... 價錢又一樣由原本$8.5.... 變成$12... 我地懷疑個呀姐係有心既.... 大家如果有興趣黎呢度食野, 一定要小心小心!!!  anyway, 食物好有水準, 好味同好有懷舊feel~~



 


到十一點左右, 我地去食翅!! 呢間叫"翅客", 個名好吸引呢!!



 


呢度有大中小翅客.... 我同mpp梗係做"大翅客"啦~~~~~ 型d嘛...... 哈哈~~~


 


$55一個大翅客, 都算幾足料!!



 


中午時, mpp帶我去食豬扒包, 呢間叫"葉熾記"... 一睇就知歷史悠久!!



 


豬扒飽.... yummy yummy~~~



 


牛扒飽, 味道唔錯, 不過略嫌塊牛扒有根, 有少少難咬開...



 


 


食飽飽後, 同mpp返酒店check-out... 我地又去打老虎... (嘻嘻~~ 我真係好鐘意玩呀)...


 


去左威尼斯人玩足兩粒鐘, 儲夠分後攞免費船飛坐5:30船返香港, 結束左兩日一夜開心打老虎之旅....


 


最後, 好多人都想知我地有無嬴錢.... 答案係: "我敗家... mpp救番頭家!!!" 哈哈~~~~ 我地嬴左使費, 呢個trip唔使錢, yeah~~~


1 則留言:

  1. 咁叻呀!! 最後都嬴錢! 我永遠都無呢啲運, 哈......
    [版主回覆01/06/2010 12:03:00]你係準新娘子喎, 一定旺到爆啦~~ 哈哈~~
    Wish you all the best in 2010!!

    回覆刪除