2010年1月20日 星期三

病上加病

2010年開始無耐, 小妹可以講話睇醫生睇到窮!


 


打從上年十月開始, 小妹因為條頸痛要睇物理治療, 前前後後睇左成三個幾月, 家下先有d進展, 物理治療師話我整傷肌筋膜喎.... 而家keep住每星期做兩次物理治療, 再加針灸!!  好在公司無乍形, 我可以係office hour內趕去睇, 希望可以快d好番!


 


至於我d燒, 我諗家下應該退左, 不過d藥食到我個人好迷... 而且仲有d想嘔既感覺, 擒日率之忍唔住, 打左電話比醫生, 佢叫我攞埋d止嘔藥一齊食會好d....


 


小妹好想讚一下呢間診所...話說小妹擒日OT到成7點先走人, 去到診所見到姑娘啱啱熄燈, 當時我至知原來佢地7點收舖! 不過, 由於我之前打過電話比醫生, 所以佢地一早已經ready左d藥比我....


 


當時我同姑娘講我好似仲有少少發燒, 姑娘好好人, 佢地即時比左探熱針我探熱, 最後check過無燒....


 


要讚佢地既原因係當時醫生已經走左, 姑娘們又已經熄哂燈, 基本上佢地可以比完d藥我後, 叫我聽日再黎同醫生講 or 再黎覆診! 


 


呢班姑娘有美貌之餘而且心地好, 認真抵讚!!!  加上徐醫生d藥好鬼勁, 怪唔得徐醫生生意咁鬼好!!! 好, 等我都幫你地賣下廣告先...... 哈哈~~


 


徐興盛醫生.


地址. 香港銅鑼灣電器道145號地下


電話. 2570 6733


沒有留言:

張貼留言