2013年8月7日 星期三

我們的週年日

7月27日係我同mpp既拍拖週年日 , 原本安排二人世界, 不過個日咁啱mpp d 同學由外地返港....


原本mpp話我地夜晚照食飯, 之後再join同學仔... 不過, 佢地好似好耐無見, 所以小妹都識做, 我地改左食下午飯慶祝, 夜晚同佢d同學去K11食飯!


當日我地下午食日本野:


mpp既魚生飯




我既拉麵 + 壽司








小妹為老公準備既禮物



可惡既mpp居然無準備禮物比我.... 嫁左比佢都未夠兩年已經唔送禮物比我... .... 後來有人良心發現, 送左件衫比我... 哼! 算你啦





沒有留言:

張貼留言