2012年6月5日 星期二

放題 @ 小林尊

結左婚5個多月, 小妹體重直線上升... >.<

體重上升有好多因素, 大多係因為開心關係, 食野都會食多d掛 ^^

上星期舊同學兼好友生日, 我地一行6人, 去左尖沙咀小林尊食放題!!

魚生超級新鮮, LIKE !!






辣酒煮花螺好鬼辣!




壽司唔錯, 不過舊飯好似大舊左D!




牛肉正!!








天婦羅VERY GOOD, 不過吉列食物唔多得!



串燒中規中矩! mpp話羊架唔錯!!


最後當然唔少得生日蛋糕一個, 呢度送既係tiramisu, 味道都幾好!!









小妹同班舊同學感情好好, 雖然一年可能只係見幾次, 不過我地感情好好, 大家都屬大顛大肺既一類, 嘜都可以笑一餐!! 所以基本上 我地gatering時, 食物質素對我地唔係好重要, 重要係大家keep住見面, 開開心心傾吓計!!


1 則留言:

  1. 我婚後都比好幾個人話我肥左...
    係時候要keep下....><
    [版主回覆06/07/2012 14:01:44]心廣體胖呀 >.<

    回覆刪除