2011年2月9日 星期三

婚紗攝影 @ 選衫篇 part 1

月底就要試婚紗, 雖然已經瘦左唔少, 不過之前肥得太緊要, 家下身上仍然都好肥膏, 希望試婚紗時mpp唔會笑我啦....


 


影婚紗相可以預先上網選定20件衫, 當中包括室內婚紗, 出外景婚紗, 晚裝同新郎禮服! 


 


今日先講吓室內婚紗!  9件入面, 會唔會有兩套fit我呢...???!!!??








 




 


 


 


女人嘜事都可以自己攞黎煩一餐.... 個大肚腩幾時可以離我而去呢??


2 則留言:

  1. 妳有呢個做目標,一定成功減磅o架!
    [版主回覆02/15/2011 14:09:00]係呀, 我一定會努力!!

    回覆刪除
  2. HI,我 big day 係今年11月11日呀~~
    我四月頭試衫,四月尾影婚紗相。我都要減肥呀~~~
    減肥方法我都試過,一次比一次失望。你可看我的blog http://hk.myblog.yahoo.com/toyfireman/article?mid=1020 我半年前遇到一個老實既減肥顧問,而且佢有好好既減肥良方。其實有顧品跟進真係好重要,而且佢既沖法唔使用奶或豆漿都好飽。只要幫佢買產品就free跟進,每星期度身磅重,仲教好多減肥心得,都係每個月貴上網買一,二百,而且貨品有單據,一定唔會假~~~ 有決心減肥就搵我啦~~~
    我認真減肥,四個月就減到三十幾磅,全身收咗廿七吋呀~~

    回覆刪除