2011年2月22日 星期二

喜悅

近日所感受既喜悅係前所未有既! 呢篇卜好想講吓朋友仔......


 


小妹既朋友真係唔多, 承認自己係個超級重色輕友既人!!  平時好少同朋友聯絡, 但好感動個個朋友對我都好好, 好關心我!


 


打從十二月入醫院既一刻, 好朋友既每一個電話問侯, facebook上既留言.... 以及同朋友傾電話時我先知道原來有好多朋友一直都有睇我呢個小小既blog.....  得到你地既關注, 真係令我好感動!


 


當朋友們知道我要同mpp結婚後, 大家送上既祝賀更令我感動!  早兩個月搵左三個舊同事, 多謝你地義不容辭答應做我既伴娘同姊妹!


 


舊助手(就稱呼你做"傻妹妹"啦), "傻妹妹"係我同mpp既小天使. 見證住我同mpp既相識, 相戀, 直至開心結果, 好多謝你無時無刻對我地既祝福!!  


 


新/舊朋友, 以及新/舊同事.... 你地既祝賀同關心, 令我感到好窩心!  小妹呢一刻真正感到好"富足", 多謝你地!!  


 


 


 


1 則留言:

  1. It is my pleasure to be ur sister
    [版主回覆02/24/2011 13:05:00]Thank you my sister ~~

    回覆刪除