2011年2月17日 星期四

元宵三人行

擒日正月十五, 元宵佳節, 同以往一樣, 都係同mpp一齊! 不過, 今年有別於往年.... 今年多左一個人.... 就係auntie ! 


 


mpp媽媽好好, 煮左好多餸等我地放工番去食.... 而且仲有元宵必備既湯丸添!  小妹唔會只係食野唔做野, 我既職責係負責洗碗


 


除左我擒日突然變成三人行之外, 可愛助手都係!!  皆因 ................................... 皆因........................................ 皆因 ................................... 皆因....................................... 皆因呢位小妹妹有喜呀!! 真係恭喜!! 恭喜!!!


 


有左四個月既可愛助手, 午睡時比我偷影左張相!!


 


家下佢成個小露寶咁!  個身圓碌碌.............個肚脹book book..... 好可愛!! 


 


不過, 可愛小助手由年頭咳到而家都未好番, 希望佢快快好番啦!!


1 則留言:

  1. 我仲以為妳有喜添!
    [版主回覆02/21/2011 13:36:00]哈哈, 暫時未有呢份福氣, 希望出年會有好消息啦, 哈哈~~

    回覆刪除