2011年2月20日 星期日

婚禮攝錄

經過一輪挑選後, 擒日同mpp又去左金都, book左一間信譽唔錯既婚禮攝錄公司, 好開心又攪掂一件事!


 


由mpp上年十月求婚後, 我地一步一步咁去相議我地個婚禮形式.... mpp呢個大男人好有原則, 話一就一!! 佢一心只想攪個簡單婚禮, 不過, 好感動呢個人大男人為左我呢個小女人, 一步一步咁讓步, 目的好簡單, 我知佢想我開心!


 


擒晚睇電視, 訪問d夫婦同情侶, 其中楊卓娜同佢老公唱既一首杜麗莎既歌"眉頭不再猛皺"好令我感覺!


 


歌詞真係好觸動到我..... 未識mpp前, 我個天空係灰色既, 流過無數既眼淚!! 今日, 有mpp係我身邊, 而家每日我個天空都係晴天, 我覺得自己好幸福, 好快樂!! 永遠愛我個mpp, 好好準備做個幸福林太太!!


 


*我記得呢個地球 最初只似石頭
     冷冷清清 像雪山舖了一片石油
     至到你現身 偷取我心
     眉頭今天不再猛皺

     我記得初次聚頭 雨中一起漫遊
     你太緊張 又怕醜 好似一塊木頭
     到你夠大膽 輕拖我手
     沿途風雨溫暖像被窩

     有你對我好 我感到我重要
     傻傻呆望你 亦感到輕飄

    
見你我心裡就甜 每天心笑夢甜
     世界美好 像個波蹦跳蹦跳路前
     有了你在心 趕走我憂
     眉頭今天不再猛皺


     重唱 *

     眉頭今天不再猛皺


 


1 則留言:

  1. 你的幸福滿瀉
    [版主回覆02/22/2011 12:37:00]我唔算幸福滿瀉 , 我只係知足常樂!!
    你而家既幸福都唔少吖, 我都要恭喜你呀~~

    回覆刪除