2010年12月7日 星期二

健康特飲

上一篇blog講到減肥, 有唔少姊妹對我個極速減肥好有興趣!!


 


我唔自私, 不過由於我尚未完成, 又驚會反彈, 為免教錯人.... 所以等我達到我既目標磅數後, 就會詳細話比大家知我既詳細減肥計劃, 同大家分享吓!!


 


減肥期間, 實在太多太多引誘!! 好在, 過去一個星期mpp都好配合我, 同我出街食飯時, 見我order沙律時, 佢都好似有d surprise我今次既堅持, 仲讚我叻添,  哈哈~~! 小妹今次真係好有決心, 原因其實好簡單, 因為我唔會比自己做個肥新娘!!!


 


減肥時好容易覺得肚餓, 由於食少左野, 有時可能營養都會少左... 小妹好想健健康康咁去減肥, 所以而家日日都會整果汁飲, 既可吸收營養, 又可以飽肚!!


 


先同大家分享吓小妹自製既兩款特飲 (嘻嘻... 好似好PRO咁 )


 


1) 香蕉雪梨提子汁  -- 味道唔錯!!




 


2) 提子蘋果奶 -- 用脫脂奶, 咁就唔怕會好肥啦




 


提子同蘋果我係專登唔去皮, 飲個時有野可以咬吓, 仲可以飽肚添!!


 


唔知用嘜野水果配嘜野水果好??!!!?? EASY啦, 去果汁舖攞張外賣紙囉, 哈哈~


 


--> 提子蘋果奶  -- 有消除疲勞, 恢復體力既功效???!!!?? 勁呀!



 


沒有留言:

張貼留言