2010年12月27日 星期一

不再浪費!

一向好鐘意聖誕節, 好開心既一個節日!


 


今年既聖誕節我好唔開心..... 原因係同mpp鬧交....... 整個聖誕節都令我好傷感.... 不過已經雨過天青, 我地無事喇!!


 


同mpp可以認識, 因為我地"有緣"!!


同mpp可以開始拍拖, 因為我地"坦誠"!!!


同mpp可以結婚, 因為我地"真心愛對方"!!!!


 


曾經睇過一篇文章, 人一出世就等同進入生命倒數!! 我既人生....大慨已經走左超過三份一既旅程, 而家有d後悔嬲左mpp三日, 亦即代表我浪費左我同mpp一齊三日既日子! 


 


出年既今日, 我已經做左林太.... 以後都唔會再發顛, 唔要再同mpp鬧交, 好好珍惜大家一齊既快樂日子!


 


愛的真蹄  (哥林多前書13:13)


「如今常存的有信,有望,有愛,這三樣,其中最大的是愛」。


 


1 則留言:

  1. 未來林太, 好骨痺.....我好期待你的大日子.....
    [版主回覆12/30/2010 14:27:00]我都好期待呀~~ ^__^

    回覆刪除