2010年12月20日 星期一

痛苦一星期 (下)

15/12/2010 (三)


小妹既病房係5樓, 準備好出發見醫生時, 姑娘突然叫我坐輪椅落去.... 小妹即時呆一呆, 同姑娘講 "其實我可以行gar喎?????" 不過, 最後姑娘仍然堅持要我坐輪椅, ok fine!!  沿途, 小妹覺得有不少人望住我, 突然覺得自己好似好可憐咁....


去到見醫生時, 醫生再幫我檢查一次, 然後就同我講解一陣既過程.... 之後, 有一個姑娘見我簽一份文件.... 就係呢個小小手術有可能會發生咩危險, 簽好名後, 就開始喇..........


姑娘先幫我清洗消毒皮膚, 之後醫生就入黎, 先黎一支麻醉劑.... 不幸既事就係呢度發生......


麻醉劑打得我好痛好痛.. 可惜醫生出手太輕, 麻醉劑藥力唔夠, 當佢要吉針時, 我話佢知好鬼痛... 醫生話可能啱啱既麻醉劑份量唔夠, 結果要打多次! 就係咁, 同一個位置比醫生吉左四針.... 先有第一針麻醉劑, 之後有一吓手術針... 再黎第二針麻醉劑.... 跟住又有一吓手術針... 真係痛死我!


由於小妹有兩個位置要攪... 不幸既第二個位置同樣遇上相同問題,  同一個位置比醫生吉左四針.... 雖然呢個位置做法有少少唔同, 不過一樣打左四針, 好痛好痛!!


小妹既眼角不斷有淚水湧出... 小手術只需30分鐘左右, 不過, 小妹瞓係張手術床既感覺, 就好似瞓左一個鐘咁! 為左make sure身體無事, 為有死忍!!


姑娘推返我入病房時已經差唔多十二點, 兩個鄰居都已經出左院! 得番我一個.....



 


一心諗住只需住一日醫院, mpp仲諗住走黎同我出院!! 可惜醫生要得等到六點左右, 睇埋個報告先好走... 無計下唯有等!


mpp六點左右黎到, 醫生都差唔多時間出現... 可幸既其中一個報告出左, 小妹無事!! 但不幸係另一份報告仲未出到, 要第二朝先有!!!!


噢..... 噢.... 噢..... 我.... 真.... 係.... 好.... 唔..... 想.... 再.... 留..... 係...... 醫.....院..... 我好想好想返屋企呀!!!!! 


最後, 當然我只好乖乖留低!


 


 


16/12/2010 (四)


中午時, 報告終於出左...  雖然小妹既小毛病仍然存在, 不過一切安好!!!  無需要做一個真正既大手術, Thanks GOD!!!


極速交完錢後, 小妹即時打的返屋企!!!! 始終, 都係返到屋企最舒服既!!!!


 


 


17/12/2010 (五) and 18/12/2010 (六)


由於傷口痛, 最終要攞多兩日假係屋企休息休息!


 


 


今日, 小妹差唔多已經無嘜事, 再次多謝為我擔心過既朋友仔, 快樂的monzozo仍然會繼續營業


 


 


1 則留言:


  1. 冬至快樂呀!
    [版主回覆12/23/2010 13:46:00]遲左覆你添! 補祝你冬至快樂!!  

    回覆刪除