2010年12月19日 星期日

痛苦一星期(上)

多謝大家關心, 小妹已經平安出院!


 


過去既一星期發生好多野.....


 


13/12/2010 (一)


星期一下畫, mpp陪我去睇專科醫生, 醫生睇完小妹既超聲波片後, 就建議我入院再作詳細檢查.... 醫生好有效率, 即刻安排到我第二日入院, 而我同mpp都同意醫生既決定, 因為我地都好想知道小妹身體既小毛病如何?!


睇完醫生後, 因為對上兩個星期都減緊肥, 為免身體唔夠體力, 都係暫停減肥計劃, 食番多d野先 :)    POKER CAFE d野食真係唔錯呀!!


我既小食併盤



mpp既咖哩牛尾, yummy!!!



mpp再order呢個西士雪榚.... mpp平時好少order甜品, 唔知佢係咪知我驚, 想我食甜品開心d呢?!



 


14/12/2010 (二)


由於公司既工作太忙, 即使醫生已經開左四日假比我, 上畫我都先返公司交低工作比同事幫我follow.... 辛苦哂我既可愛小助手, 因為佢最近身體都麻麻, 我仲要將極繁重既工作交比佢, 真係好唔好意思.


下畫返屋企執左d輕便行李, 沖涼同洗頭後就出發!!  由於mpp當日公司有function, 佢陪唔到我入院, 原本約好二家姐陪我, 可惜佢突然打電話比我, 話我知佢唔舒服, 想嘔又頭暈, 仲要坐係旺角地鐵站入面....... 簡直嚇死我!!! 小妹即時嗱嗱聲出門口, 見到二家姐時見佢面青青咁, 我都唔好意思要佢陪我.... 最後, 同二家姐一齊坐的士, 先車我入浸會, 然後佢番屋企睇醫生.


去到醫院, 小妹一個人去check-in, 感覺有如去到酒店lobby check-in 一樣, 仲有專人帶我上房!! 


入房前, 姑娘同我先做簡單檢查.... 突然..... 小妹當頭棒喝, 望住姑娘講左一句 "死喇, 我唔記得攞張超聲波呀!"   姑娘都比我嚇左一嚇, 好淡然咁講, 叫屋企人幫你而家攞過黎囉!   oooohhhhhhh, 小妹係一個人住, mpp又家下係南丫島食飯, 探病時間又話十至十... mpp搭船出黎, 去到中環再飛車返我屋企, 再由我屋企飛車黎呢度, 都起碼成十一點... 點算!  好彩, 姑娘好好人, 話如果呢d special case, mpp十一點都無問題... 就係因為呢件事, 多謝mpp你既幫手, 你真唔好彩, 有個大頭蝦女友!!


最後, 陪我入病房既有"新地" 同 "入院資料", 哈哈~~



 


晚上, 姑娘突然攞左套手術衫比我, 話我個第二朝十點半入手術室, 叫我九點半要換好衫..... 嘩))))) 小妹當時真係好驚好驚.... 咁大個女都係第二次入院, 第一次只係咳得太耐, 所以入院照肺.... 未見過大場面既我真係十萬個擔心!



 


15/12/2010 (三)


小妹好怕陌生地方, 加上擒日見到手術衫既反應, 好容易預計到自己一定瞓唔到... 晚上直至早上, 病房內所發生既事, 小妹都知道一清二楚!!!


6:00左右, 呀嬸走黎床邊換熱水壺


7:00左右, 姑娘走黎量血壓


8:00左右, 又有兩個姑娘走黎, 一左一右叫你唔使郁, 話而家幫你"come"好將被!! 


OH MY GOD!!!! 你地班友仔, 晨好留留逐個走埋黎, 個個都係病人, 病人真要需要休息. 你地咁早就開工, 人地點瞓呀???????


 


9:00左右, 又有一個姑娘走黎, 要我食定胃藥 + 止痛藥.... 吓))))))) 要食定止痛藥, 我知一定實好痛.... 嗚嗚嗚嗚.... 真係好驚呀~~~



 


(待續...)


 


 


 


 


3 則留言:

  1. 冇事嗎???
    [版主回覆12/20/2010 22:49:00]而家ok哂喇, 多謝你呀!!

    回覆刪除
  2. 保重身體!
    [版主回覆12/20/2010 22:49:00]我會gar喇

    回覆刪除