2010年12月13日 星期一

悲與喜

呢個星期過得好精彩, 好一個悲喜交習既一星期!!! 黎個"先甜後苦"吧!


 


星期日, mpp終於同小妹既雙親提親, 所謂既提親只係mpp要面對面同小妹既爸爸媽媽講我地會係下年結婚, 而事實上小妹一早已經打電話同爸爸媽媽講好哂d細節, 免得提親時有不愉快事情發生!!  小妹知道爸爸媽媽一直好擔心我, 不過而家佢地唔再擔心喇, 因為以為會有個傻佬一生一世咁take care我!!


 


提親過程順利, 原本mpp好想簡單處理我地既婚禮, 不過最後都比我說服左, 出年我地會有個"簡單而隆重既婚禮", 開心+ing~


 


之後, 我地就出發去會展睇婚紗展, 當日除左想攞多d結婚資料外, 最主要目的只有一個, 就係去"法國婚紗"既booth睇結婚相package!!


 


我地有備而去,  小妹一早已經做哂research....  小妹同個sales女仔好啱傾, 最後我地即場join左佢地有上遊艇同去北潭涌影相既package!!  個sales反過黎比我不斷說, 結果除外會場既優惠減$2000之外, 佢仲送.... 多2幅中size相連相框..... 多8張細size相...... 改水晶面既相簿..... 來賓簽名紙..... 多1套晚裝...  多一套禮服.... total4個造型.... 最開心就係佢仲好好幫我hold住佢公司好出名既化妝師同攝影師!!  真係超級開心!!!!!!


 


落order期間, 啱啱好有cat walk睇, 當日有3個model, 包括莊思敏, 朱璇, 同model BOBO! 同mpp坐正前排, 近距離接觸咁多靚, mpp睇到眼都唔貶呀, 哈哈~~


 


莊思敏



 


朱璇



 


model BOBO



 


 



 


暫時講完開心事, 聽聽我d傷心事吧!


 


上星期五晚, 去左醫生度聽報告.... 不幸地, 小妹身體真係出現問題!!


 


不過, 感恩感恩.... 呢個問題暫時仍然屬於小問題!!! 不過, 小小既問題已經令無用既我哭濕枕頭!


 


同mpp一齊係醫生房聽醫生報告時, 小妹仍然好陣定, 可惜, 一步出醫生房時, 眼淚就不斷流出..... 好在有mpp係身邊不斷安慰....  係食晚期間, 小妹打電話比靚靚二家姐時, 無用既我差d漰潰, 喊到差d講唔到野, 攪到家姐仲以為我好大件事... 嚇死佢!


 


同兩個家姐講完後, 正如醫生所講, 佢地都覺得問題唔算大....  由於要進一步確定問題係唔係嚴重, 今日下畫, mpp陪小妹再一個專科醫生, 結果, 醫生建議係..... 聽日我要入院做詳細檢查...... 噢....... 希望無事!!!!


 


人生, 有起有伏.... 滿以為已經走過黑暗, 哈! 個天總要比d考驗你...


THIS IS LIFE!!!???!!!??!!! 


 


有mpp係身邊, 我一定鼓氣敢氣去面對!!! ZOE, 加油!!!


 


 


3 則留言:

  1. 唔使咁擔心,希望在明天!
    [版主回覆12/19/2010 22:54:00]多謝你呀, 暫時無事!!

    回覆刪除
  2. 又係法國婚紗????我好多朋友都係個影
    [版主回覆12/19/2010 22:57:00]家下香港地出名既只有幾間, 我同mpp想留係香港影, 見法國婚紗d comment都好ok, 所以有信心呀

    回覆刪除
  3. 咁你快d book期影相啦.... 好full架....
    [版主回覆12/20/2010 22:51:00]已經即場book哂試衫同影相時間喇, 係咪好醒呢, 哈哈

    回覆刪除