2010年4月19日 星期一

得與失

所有事發生係4月15日.....


當日係小妹大家姐生日, 係度補祝佢Happy Birthday!!!!!


同日中午, 收到同事S傳來SMS : "今日係咖啡日.... 拿隻保暖杯去星巴克就有免費咖啡飲架喇"!!



 


睇完呢個SMS不以為意, 繼續工作!! 不過, 陸續有同事拿住香噴噴既咖啡返公司... 咖啡既香味, 真係超級引死我!!!!!!!!!!!!!!


 


小妹終於忍唔住, 問問我個可愛助手有無興趣, 可惜小妹妹話出面落緊雨, 所以唔想出去..... 就係咁, 我.... 唯有打消攞咖啡呢個念頭!!


隔左一陣, 小妹見到有同事手上正攞住隻杯出門口.... 嘩)))))))))) 知道佢要出去時, 小妹九秒九極速返位攞杯, 一齊向Starbucks出發!!


去到Starbucks, 一大班白領, 各自攞住隻私家杯係度慢慢嘆咖啡, 而小妹當然都係其中一份子... 職員沖完咖啡比我後, 小妹好開心咁拎住隻私家杯去加調味!!


此時, 小妹突然發現我隻杯有問題..... 原來Starbucks個職員, 將我個杯蓋同人對調左..... 我坎唔實隻杯蓋呀 >.<



 


由於攞錯杯蓋既人已經走左... 小妹無耐地通知Starbucks職員, 佢地知道自己出錯後有同我道歉... 我亦將有問題既杯留係佢地個度, 希望有人會發現個杯蓋唔啱後, 同佢地聯絡換番!!


 


可惜等左成三日都無人聯絡佢地... 最後, Starbucks係擒日比隻保溫杯我作賠償, 呢隻杯價值 $135....



 


Buppalo隻杯係N年前舊公司抽既獎品(成套有三至四個唔同保溫杯同樽).... 而家又係唔使錢多左隻Starbucks杯, 到底我有得?? 定係有失呢?????


 


BTW, 當日小妹好唔開心, 因為成件事小妹睇到哂..... 當時小妹已經見到有兩個同樣係藍色既保溫杯, 小妹眼既職員"疑似"將個杯蓋轉一轉, 當時我仲以為佢有試過, 所以無再double check!


 


加上當日係免費贈飲, 所以事發後小妹一直好自責, 自責自己點解當時唔即刻check吓.... 又自責自己係衰貪心!!!!!  Anyway, 小妹自知我呢個典型香港中女既貪性難改..... ............... 所以, 日後若有類似既免費事件, 小妹都會格外留神..... 小心處理!!  ^0^


 


 


沒有留言:

張貼留言