2010年4月6日 星期二

SAKURA血拼東京 @ 回憶錄

寫完四日遊記後, 仍然好唔捨得同mpp4日既旅程.....



  • 小妹第一次同mpp自由行, mpp好大壓力, 因為佢要全天侯24小時睇實我... 個傻佬仲買定3本最新既東京書, 我地去4日咋喎, 好似有d誇左d.... 哈哈~~ 不過, 小妹又再一次睇到, mpp係有能力保護同照顧我既... 多謝你呀mpp!! 我地呢個trip好少合照, 最鐘意係呢張
    !!

         

       


 



  • 滿以為可以放假去旅行休息既mpp, 比我呃左黎日本, 日日幫我都做苦力..... 傻佬, 你中計喇, 哈哈
    ~~~ 

        


 



  • 查實自由行都幾辛苦, 去之前要做好多reseach同planning... 去到又要一眼關七 (呢個交比mpp做... 嘻嘻~~), 又要行好多路去搭車同去目的地... 最幣係行街無時間限制, 雖則可以比我為所欲為, 不過就係因為咁, 攪到我同mpp每日對腳, 都行到好似唔屬於自己咁!!

 



  • 日本好多唔同既鐵路, 小妹都幾enjoy買車飛個moment, 每次同mpp身處唔同地方, 我地會好似鬥快搵地方咁, 諗番都幾過癮!!

        


 



  • 係日本撞到勁多香港人, 其中係築地見到佢.... (提示: 最緊要正字主持)

        


 


 


期待再同mpp去旅行, 下年去旅行時, 應該會有d唔同,

哈哈~~


2 則留言:

  1. 呢次係朋友性質去,下次咪honeymoon去囉!
    [版主回覆04/08/2010 09:37:00]承你貴言

    回覆刪除
  2. 睇哂 4 日行程啦 ! 真係覺得唔多夠 !
    下次你地再去旅行 , 一定要去 10 日 8 日呀 !!!!!!! 真係好期待
    [版主回覆04/16/2010 10:07:00]嘩)))  你咁鬼忙都可以一口氣睇哂4日遊記, 好比面喎~~~
    我都覺得4日少左d, 不過我男友好忙呀, 佢唔想攞太長假期呀..... 唯有下次再去過啦!!

    回覆刪除