2010年4月8日 星期四

長假期@乖女篇

2/4 至 6/4, 連續五日既復活清明長假期, 真係眨吓眼就過左!!


 


小妹呢個假期好乖女, 5日假入面, 唔係陪媽咪去街食飯外, 就係陪mpp媽咪打牌... 人大左, 都係覺得屋企人最重要!!!


 


呢個時候, 又要讚讚我個mpp先~~~ 之前靚靚媽咪話想入沙田食乳鴨, 我地一行十人就係5/4/2010(星期一), 一齊殺入沙田!!  我地揸左兩部車, 一部由姐夫揸, 另一部就由我honey揸 (小妹最鐘意坐mpp車, mpp揸車時好有型呢, 哈哈哈哈~~

)!!


 


話時話, 小妹都係第一次入龍華食乳鴨, 姐夫特別order一人一隻... 原隻上檯時好似有d誇張喎....



 


 


之後, 我地又去左許願樹....  見到靚女媽咪同靚仔爸爸拋橙上樹勁開心, 小妹希望佢地兩老可以身體健康, 長命百歲, 日日都開開心心~~~


 


當日玩到差唔多四點幾, 原本打算入西貢BB蕉, 不過大家臨時改變計劃, 佢地改左黎小妹屋企竹戰... 哈哈~~ 雖然mpp輸左少少錢, 不過, 呢個節目都唔錯吖, 日日都可以同屋企人一齊, 呢個假期好溫馨呢!!!


沒有留言:

張貼留言