2010年4月12日 星期一

少少成果

同mpp拍拖以黎,


雖然有時會嬲吓佢,


又有時比佢話吓咁,


不過.


我同mpp既感情每日都有增無減!!


 


可惜同一時間,


 我地既體重亦一樣.... 有增無減!!


或者,


呢d叫"心廣體胖"!!!


 


講左好耐話要減肥,


我知道mpp已經聽到厭...


因為我一路都得個講字!!


復活節長假期後(亦即係上星期三),


小妹終於的起心肝減肥.!!!


 


直至今日,


小妹已經減左5磅!!!


 yeah~~ 好開心呢~~~



 


不過,


因為過兩個星期要出trip,


所以今次減肥行動只可維持兩星期!!


anyway,


小妹一定要努力!!!


因為距離我既理想體重,


仲有好大距離呀!!



1 則留言:

  1. 點減呀???教吓我啦!
    [版主回覆04/14/2010 13:04:00]哈哈~~ 唔會講話教.... 我唔知我個方法健唔健康, 不過, 即管同你分享吓!!
    *** 我唔食任何澱粉質食物..... 另外, 我會計卡路里, 女仔每日唔多過1,000就可減磅... 每餐少肉多菜, 加上每日早餐食燕麥... 6日已經減左5磅!!
    *** REMARKS: 呢個係小妹自我編制既餐單, 而且身體唔可以長期無澱粉質吸收, 所以我定左呢個減肥行動上限係2個星期, 最緊要注意自己身體, 如果有任何唔舒服, 一定要STOP呀!!)

    回覆刪除