2009年10月5日 星期一

病病

擒日下晝, 收到姐夫急call, 話家姐唔舒服又痾又嘔.... 由於當時姐夫唔係香港, 所以放工後, 我九秒九極速去家姐屋企睇佢!


 


約八點左右姐夫返到即刻送家姐入院, 而我就做左一晚保母, 睇住姨甥女.... 姐夫幫家姐攪完入院返到屋企已經成十二點... 習慣早睡既我已經超眼瞓, 即刻飛的返屋企攪攪豬....


 


不過, 擒晚瞓得好差, 我諗我應該整傷左d頸骨, 而家條頸勁痛....

....一陣要去先睇西醫, 再轉睇脊醫做物理治療, 好煩!!!


 


過兩個星期又要出差, 一定要先醫番好條頸, 如果唔係, 我驚到時先黎痛, 個時真係唔知點算....


1 則留言:

  1. 小心身體啊!
    [版主回覆10/07/2009 13:56:00]Thank you!!

    回覆刪除