2009年10月14日 星期三

多舊魚.... =__=

呢個星期, mpp馬不停碲咁出trip, 小妹都知佢辛苦, 擒晚OT左一陣, 放工後急急腳走人, 為既係可以快d買齊材料返屋企煮飯比mpp食!


 


呢兩個餸配以糙米飯, 本應係我心目中既"有營晚餐"...



- 香煎白鱈魚(配以鰻魚汁)


- 玉子豆腐伴西蘭花


 


可惜..... 失望.... 擒晚一一擺係眼前!! 小妹好比心機去煎條白鱈魚, 點知結果係有得睇, 無得食!! 何解??? 皆因條魚太腥喇!!


 


我同mpp都只係食左一口就放棄唔食, 條魚真真真係勁腥.... 買左成幾十蚊, 食得兩啖.... 唉!!! 難為mpp出trip後趕返黎食飯.... 結果成餐飯只有玉子豆腐同西蘭花食... 同食齋無嘜分別.... 噢.......真係very dry呀!!


 


Sorry呀honey!!!


4 則留言:

  1. 我試過係街食過銀雪魚,
    佢哋好似用冬菜嚟蒸,
    好好味道喎!
    下次妳都試吓啦!
    又或炸咗佢點沙律醬。
    [版主回覆10/15/2009 16:39:00]個日我買唔到銀鱈魚, 所以先買白鱈魚... 點知肉質同味道都唔同, 激鬼死!!
    多謝你既教路先, 等我下次試吓, thanks!!

    回覆刪除
  2. the best as always
    thanksˇε ˇ                                                                                        

    男女做愛圖 性感亞熱美女貼圖 線上靈異鬼片 塔羅牌心理測驗 免費線上和視訊妹妹聊天 成人圖片區 vcd台灣無碼 把我視訊聊天室 免費無碼電影院 av女優照片 視訊日本美女寫真集 25淑女之墓 免費看情色電影分享 a片卡通 自拍貼圖館灣 熟女的家 小南的迷你情人日劇 免費看性感a漫 台灣情色世界 成人影片試看 汽車圖片 免費圖貼區 自拍天堂淫蕩 素人自拍天生名模 性感內褲辣妹圖片 全套油壓個人工作室 限制級情色聊天室 免費情色/小說 台灣美女 淫盪少婦之白潔
    CLUB意難忘視訊交友 比基尼泳裝美女 影音視訊聊天部落格 a圖網 免費贈點視訊網站 愛愛成人影音視訊 超人氣美女老師 天馬音樂網  景動畫圖片 情色文學討論區 無碼影片試看 百分百情色 女明星偷情全裸寫真 午夜情挑視訊聊天室 免費成人網 g2h高潮電影網 ut聊天 色情裸體寫真 a圖網 老婆自拍論壇 kkman軟體下載 高雄網愛聊天室 520我愛你影音視訊聊天網 性愛討論區 12星座圖片 707已婚聊天室聯盟搜尋 視訊會議 辣妹妹妹丁字褲性感照 一夜情人影音視訊交友聊天室 台中援交妹

    回覆刪除
  3. 哎呀, 嘥咗心機tim, 咁食番多啖飯囉, 相信妳honey唔會怪妳, 妳咁有心特登整比佢食
    [版主回覆10/19/2009 17:30:00]佢無怪我.... 不過, 個日真係幾down....仲有少少激氣添!

    回覆刪除
  4. 白鱈魚煎前先灑胡椒粉醃半小時,吸乾水份後薄掃蛋漿慢火煎兩面至金黃色,離鑊後轉中大火,魚回鑊快煎兩面。鰻魚汁略加水、胡椒粉慢火煮滾後,加開邊長蔥兜炒兩下。魚吃來外脆內滑又不腥。
    [版主回覆01/22/2011 12:38:00]嘩)))))) 多謝哂你既教路呀!!!

    回覆刪除