2009年10月15日 星期四

波波

好耐都無post我d nail art作品, 皆因小妹之前玩甲油玩得太盡, 令到d指甲有少少變黃... 怕死既我即時小休兩個星期, 比我d指甲抖抖氣!


 


除左上網學下人地既nail design外, 仲要多得我個honey mpp..... 佢個個星期都會買雜誌比我睇, 除左比我update吓d娛樂八卦事外, 我仲可以睇吓nail design!!


 


每當見到有nail design後, 我都會剪低佢, 貼落我本小小NAIL記事薄內!



 


上個星期, 指甲休息左兩個星期後, 小妹即刻開工!!  TARGET: 玩波點 !!



 


以為屋企支淺粉紅色可以做到以上效果, 點知油出黎鬼咁淺色, 帶半透明咁....... 所以我最後加上閃粉甲油, 做多層coating, 希望效果會出d!! 


 


第一次用出成七至八種顏色甲油, 同以上圖片係就係有出入, but NOT BAD吖, 我收貨喎, 哈哈~~



 


沒有留言:

張貼留言