2009年10月18日 星期日

舞台劇 - 《情信》

擒日係初一, 中午陪靚女媽咪食齋, 媽咪不知幾開心... 因為我同家姐真係好耐好耐無陪過媽咪食齋, 見到佢開心, 我都開心..... 不過, 我真係要檢討一下, 因為又係一個"懶"字, 我差唔多成個月先返屋企一次, 枉我個媽咪咁錫我..... 真係衰女包..!!


 


食完齋後, 我同mpp即閃, 因為我地要趕入沙田大會堂睇話劇... 今次mpp又買左我個idol陳文剛既劇 --- 《情信》!!


 


 


 


內容:


 糊塗戲班即將為香港觀眾搬演美國當代著名劇作家及小說家艾亞‧葛尼(A.R. Gurney)的繼《笑之大學》、《火星人》及《離留記》後,再次感動人心!


  這次演出由陳文剛及魏綺珊再一次合作,以動人的演繹,把這段跨越數十年的流離所愛奉獻給天下有情人。導演梁榮忠展示他笑匠以外的戲劇實力,必定令你刮目相看!他特別為這個二人戲加插兩個年輕角色,由劇壇新進蔡瀚億及張嘉琳擔演,嶄新意念豐富多姿,包括佈景上的多媒體視覺效果,還有鋼琴即場伴奏,在悠揚樂韻下,創造出超現實的浪漫情懷,秋日戀人們又豈能錯過!


  艾亞‧葛尼的《情信》獲美國普立茲戲劇獎(一九九○)提名,其雋永深刻的情懷令不少觀眾潸然淚下,更在美國百老匯上演超過一百場,不少荷里活影星以演出此劇為榮,曾擔綱演出的包括米路吉遜、威廉赫特等。殿堂級巨星伊利莎伯泰萊曾於二○○七年演出《情信》一場為泰萊愛滋病基金籌款,門票每張高達二千五百美元,共籌得一百萬美元,成為一時佳話。


  《情信》講述一段由童年開始的愛情故事。數十年來兩個人分隔異地,各有際遇,兩人透過書信訴說彼此的憧憬、夢想、希望及憂傷。究竟信紙拉近他們之間的距離、維繫愛情?還是信來信往之間,蕩失了自己,蕩失了愛情,將兩人愈扯愈遠?


 


感想:


雖然兩位主角成套劇都一齊係個舞台上面, 不過, 佢地並無面對面去交談演出, 全套劇係透過讀出雙方既書信而導出兩人由兒時至老死既愛情故事!


好睇... 除左因為兩位主角係我"飛佛"外, 亦因為陳文剛同魏綺珊既合拍, 特別鐘意佢地兩個演既愛情劇, 真係好鬼死投入...


呢套劇仲有精彩既地方, 就係有一個女仔即場彈鋼琴伴奏, 兩位主角既演出已經好觸動人心, 加上鋼琴聲在旁陪奏, 更加突出喜惡衷樂既情感.... 正!!


劇尾時, 小妹已被感動到而落淚..... 好多人都會因為失去愛情後而後悔...... 既然已經擁有, 就應該好好珍惜....... 因為都係個一句, 人生苦短. !!


 


 


睇完話劇返到屋企附近已經差唔多成六點, mpp先同我去食日本野, 食飽飽後我地去左shopping買野, 都開心咁過左一個weekend!!


1 則留言:

  1. 多年後,現在才看到這篇文章,多謝你當時的支持,希望你一直支持下去,糊塗戲班接下來的製作有5月尾6月頭《安娜與陳七》及《靚太作死》,都是我及魏綺珊演出的,希望見到你!
    [版主回覆03/30/2011 14:15:00]支持你的!!!! 加油!!!!  

    回覆刪除