2009年10月4日 星期日

長假期

上星期五, 小妹攞左一日假, 連同國慶加中秋, 總共有四日長假!!


 


一心以為呢四日假會好梳乎, 點知"咋"一聲, 就咁就過去左.... 今日又要返工..... @__@


 


呢四日假期, 小妹見足mpp四日, 而且我地日日都有節目.... 不過, 每日節目過後返到屋企, 小妹都不忘繼續follow up有關blogger -- Carmen既情況!


 


好開心知道佢每一日都有新進展.... 而更開心既係, 我係facebook開既group, 短短幾日, member既數字已經上升到500位... 亦即係話, 至少起碼有500人為Carmen禱告或為她打氣!!!  而更更更開心係, mpp都係我member之一, mpp好支持我, 同我一齊關心Carmen!


 


繼續祝福Carmen同Anthony, 加油呀!!!


 


 


 


沒有留言:

張貼留言