2011年7月26日 星期二

喜與悲

呢幾年小妹身邊發生好多事, 亦令我緊加知道, 我要去珍惜所以自己現在擁有既一切!!


 


擒日突如其來既兩個消息, 令我一日之間, 好似處於天堂同地獄既感覺... 感覺難以形容.....


 


可愛小助手早上傳來message, 佢陣痛左21小時, 終於誕下小公主, 母子平安, 小妹真係好替可愛小助手開心!! 可愛小助手陀B時好多問題發生, 佢個BB真係得來不易, 好想快d見吓佢個B女, 同BB玩吓~~~


 


前助手同我感情好好, 平時佢會耐不耐就會搵我, 小妹見好耐都無佢消息, 下午就打電話比佢.... 電話中聽到前助手既聲音好低落... 原來佢媽媽係屋企抹窗時, 懷疑頭暈下, 墮樓身亡............ 聽到呢個消息, 小妹已經泣不成聲.................... 前助手提到自己呢排瞓唔到, 而家要食藥.......... 呢個消息實在太突然, 無用既我跟本唔知點樣去開解前助手.............. 小妹唯有叫佢努力堅強去面對!  痛失至親, 實在難以想像前助手既心情... 小妹都好難過!!


 


晚上跪在床邊, 為前助手禱告! 求慈愛既天父將前助手既媽媽帶到天堂, 好好照顧! 亦求天父保守前助手同佢一家人!!!


 


人生無常, 好多事自己都無法控制... 生有時, 死亦有時.... 一定要好好珍惜一切!!!


1 則留言: