2011年7月20日 星期三

食食食

mpp好鐘意日本, 不論日本既文化, 日本既景色, 日本既女仔, 日本野食, 甚至日劇... mpp統統都好鐘意!!


 


出街食飯, 唔使問阿貴, 我地每好多時都會不其然咁選擇食日本野.... 好在, 小妹都鐘意食日本野, 同mpp真係perfect match喇~~


 


食完呢個好味沙律, 小妹已經飽飽地...



 


當日我同mpp坐壽司bar, 當呢碟14件壽司上檯時, 小妹旁邊既兩位女子勁望我同mpp.... 估計佢地諗緊點解我地咁大食, 哈哈~~



 


最後, 當然唔少得我既至愛, 今次呢個三文魚鮫唔係鹽燒, 而係醬燒, 味道一樣咁好味~~



 


婚期迫近, 小妹手術後放縱左四個月, 係時候要努力keep fit~~


1 則留言:

  1. 呢餐好正呀!
    [版主回覆08/02/2011 13:25:00]食完呢餐, 又要開始努力減肥!!

    回覆刪除