2011年7月25日 星期一

致林先生

親愛的林先生,


 


時間真係過得好快, 一貶眼, 同你一齊已經有365日 x N次方....


 


聽日係我地既拍拖週年紀念日, 今年係我地最後一年以"男女朋友"名義慶祝, 一心諗住會好浪漫底下渡過... 無奈地, 聽日你要出差, 今日你又好忙... 左改右改下, 最後突然改我係擒晚提早慶祝!


 


擒晚既一餐飯好平淡, 不過我仍然覺得自己好幸福, 因為有你係我身邊!  而最開心係, 擒晚當你遇上一位朋友時, 友人問你我係咪你太太時, 你答"係"!! 我.....簡直係甜在心頭~~~


 


期待出年林生同林太第一年以老公老婆身份去慶祝拍拖週年紀念日, 希望我地以後既日子, 日日都過我咁開心+幸福+快樂~~~


 


你的林太太上


2 則留言:

  1. 好sweet呀!
    [版主回覆08/02/2011 13:24:00](Empty)

    回覆刪除

  2. Hello Zoe,
    (你們能擁抱著一起用心去聽這首歌)
    以下呢首歌送給準"林生 林太",希望你們好似呢首歌名一樣,【倆心不會變】一世甜甜蜜蜜、幸福快樂!願天父保守你們!
    http://youtu.be/rWctbwtRSlY
    倆心不會變
    站在教堂的門前, 看見這一張親切的臉, 期待著溫馨的這一天.
    共挽手的行前, 齊願真心真意並肩, 同渡每一天.
    回想你那天給我夢想, 你能令我孤單了的心再不惆悵, 無用再受傷.
    同走進教堂編製夢想, 有神在您的路上.
    用無限愛心, 祝福您一生, 倆心不會變!
    但願倆心不會變, 到地老與天荒也不斷, 仍然願意相守到終點.
    若愛心減退了, 期望恩主把愛加潻, 神伴每一天.
    回想你那天給我夢想, 你能令我孤單了的心再不惆悵, 無用再受傷.
    同走進教堂編製夢想, 有神在您的路上.
    用無限愛心, 祝福您一生, 倆心不會變!
    用無限愛心 祝福您一生, 倆心不會變!
    [版主回覆08/04/2011 12:59:00]我之前揀wedding song既時候都有聽過呢首歌, 呢首歌好大機會係我既婚禮上播放!
    感恩每次係我迷途既時候, 總有人(包括你)去指導我!! 再次多謝你!

    回覆刪除