2011年7月31日 星期日

姊妹夜

小妹既姊妹團增添多一位成員, 早前相約我班好姊妹一齊出黎食飯聚一聚!


 


我地人數唔多, 不過小妹可以想像我地一定好鬼嘈, 幾個女仔一個墟, 肯定有排傾....  ..... 有見及此, 我揀左風月堂, 因為呢度啱哂我地!! d野食好味之餘, 仲可以有排坐!!


 


食左幾個主菜後 (傾得太開心, 唔記得影相...), 我地就order甜品食!!  呢度d甜品, 個個look都好吸引... 最後我地order左兩份甜品share黎食!!



 


最經典莫過於呢份雪榚窩夫, 呢度有6種唔同味道既雪榚, 我地最後用左"搓包剪揼"去揀雪榚味道.... 好開心又好玩既一夜!!



 


 


 


沒有留言:

張貼留言